H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Study Mood -.-
23.10.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hai awak. ketika taip post nih jam sudah pun menunjukkan pukul 11.00 malam . selalunya time nih saya dah lena dibuai mimpi. tapi harinie saya nak tydoq lambat siket since esok saya dan keding 5months. so , i've to wait until 12 a.m untuk wish kat keding. about tomorrow , saya post later lah okay. 

based on my title , 'STUDY MOOD' alah title biasa bagi remaja sekolah . i've to study hard and smart this week as my preparation for this final exam . honestly , banyak chapter yg saya kene cover balik especially MATH , SN , . itulah masalah aku sekarang nih. wish my luck tau tau :)

then , esok dan lusa aku kene spend sikit masa aku untuk ke sekolah sbb ada gotong-royong bersihkan koop siket . keding kata jgn pergi tapi seganlah kalau tak pergi sbb cikgu koop tu cikgu kesayangan aku xD . then , plan nak singgah jusco kejap but since cousn aku mai jb , i don't think so . next , petang pulakk spend time dgn keding pulak . itu WAJIB :)

so , conclusionnya jadual aku agak padat minggu nih . hang-out takde lansung dalam kepala otak aku , but study group sentiasa ada kat otak nih . so , sesiapa nak ajak hang , sorry but NO will be my answer . and sesiapa yg ajak aku pergi study , insyallah YES will be my answer sayang :)

okay , sampai sini je aku nak story kat korang . adik aku dah bebel nak pakai -.- kan best kalau ada lappy semdiri kan ? itu hanya angan-angan semata :'(

nota baca buku :

Gudluck untuk final exam korang dan HAPPY DEEPAVALI :)


0 comment[s] | back to top