H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Keding ♥
24.10.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hai cantik, handsome, macho, chomel . harinie saya ak story kat awak pasal lelaki yg buat saya sengih sorang-sorang, menangis gila mati, ketawa mcm orang gila, melompat sana-sini. hanya dia yg mampu buat saya begitu :)



Mr. Keding

 saya hanya nak awak kenal dia sebagai Keding. dia mmg special dalam hidup saya selepas keluarga dan kawan. dia hanya makhluk allah yg biasa, normal, tidak sempurna mana . tapi dimata saya, dia terlalu SEMPURNA. saya admit saya masih 'mentah' dalam hal ini tapi apa yg saya rasa mengatasi segalanya. dia berjaya buat saya menangis kerana dia, senyum kerana dia, ketawa kerana dia. dia tidak sehensem aaron aziz, tidak semacho fahrin ahmad, tidak selawak johan, tidak sepopular justin bieber, tidak sekaya bill gates, tidak sepandai steve jobs. dia hanya lelaki biasa yg telah buat hati saya cair nokss ._.  saya kenal dia melalui mukabuku. dan dari situ kami 'berhubung' sampai lah 24 may 2011, tarikh keramat kami :) 

iloveyou

0 comment[s] | back to top