H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Sekolah -.-

hai. saya dah single. dan saya dah ada pengganti. bhahaha , XD

siapa taksabar nak ke sekolah ? korek hidung cepat ! bhahaa , bodoh . aku tanak sekolahh lahhh . aku nak cuti selama-lamanyaaaaaaa . tolonglahhh , kerajaan malaysia takboleh kasi cuti lagi sebulan ke, dua bulan ke , tiga bulan ke , takboleh ke ? siyes takboleh ? damn -..-

nxt year , saya sekolah petang . aww aww , bencinyaaa tapi takpa , aku redha. soon , SMK Taman Desa Skudai will be mine . watch out yaaa XD

beg : kaler putig , converse
kasut : all american
pencilbox : astar , purple
baju sekolah : canggih saiz 14 setengah
kain sekolah : beli sendiri tapi org lain yg jahitkan
tudung sekolah : jenama unknown -.-

itulah benda yg akan aku pakai ketika melangkah masuk kembali ke sekolah nnt . 
wink wink ^^

tulisan makin buruk 

0 comment[s] | back to top