H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Killer Tagging Game :)
9.12.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hey peeps. wassup ? harnie aku nak main 'KILLER TAGGING GAME' . act , game nih raja yg kenalkan kat aku . aku pernah jugak baca post blogger lain pasal tag game neh tapi takde sapa nak tag aku . so , aku pun hanya mmpu berdiam diri . sedih kan ? ouh , aku tau :'(

KILLER TAGGING GAME :D

game ngok camnih pon ada syarat tau --'

- You must posts these rules. Each person must person must posts 11 things about themselves in their journal.
- Answer the question the tagger set for you in their post. and create eleven new question for people you tagged to answer. 
- You have to choose 11 people and link them on the post.
- Go to their page and tell them you have tagged him/her
- No tag back
- No stuff in the tagging section about 'You are tagged if you're reading this.' 
You legitimately ( a.k.a really, trust, with all honesty ) have tagged 11 people. 


11 Things About Me 

- aku suka makan chocolate :)

- aku tersangat suka akan hadiah :*

- lepas subuh mesti aku tydoo balik --'

- aku tak suka sarapan 

- aku suka makanan pedas 

- i'm not single 

- aku suka gadoh dgn adk aku pasal tv 

- aku suka menyapu *takde niat nak bajet 

- bila bercuti , aku prefer pantai sbb pantai awesome mcm aku :>

- aku suka skype 

- aku suka berangan -.-

Niy jawapannya, darl nana :*

siapa orang yg paling korang syg 
- ofc lah family :)

siapa orang pertama yg dah berjaya kecewakan korang
- entahlah , lupa --'

kenapa korang berkawan dgn aku ?
- sbb kau best !

apa benda terakhir korang buat tadi ?
- balas txt 

siapa yg selalu buat korang ketawa
- ramai sgt XD

siapa aku pada korang ?
- kawan lah :)

apa number fon korang ?
tanya akk maxis :D

umur berapa nak kahwin ?
- entahlah . 24 maybe :3

apa subjek kegemaran korang ?
- bahasa malaysia 

siapa first love korang ?
erm, lupa XD

kalau aku mati apa kau rasa ?
- sedih lahh bgok , takkan happy kodd :'(

yang di tag, in soalan utk korang. JAWAB LAHH !

1. apa nama korang ? *mcm dalam ic

2. single ke tak ? kalau tak tulis nama gf/bf korang 

3. selalu tydoo pukul berapa ? * time cut sekolah

4. bangun pukul berapa ? * time cuti sekolah.

5. berapa berat badan korang ?

6. aku apa pada pandangan korang ? *sifat

5. first crush korang ?

7. apa benda yg paling korang syg ?

8. korang lahir bila ?

9. ada adore someone tak sekarang nih ?

10. choose = greyson or bieber ?

11. artis yg paling korang menyampah !

yang di tag :


selamat menjawab soalan-soalan aku :)

0 comment[s] | back to top