H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

alahai -.-
28.10.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


seminggu cuti sekolah buat saya bosan . india depan rumah nih gembira kemain, sambut deepavali , pom sana , pom sini . memekak je keje , nak je saya letopkan rumah dia tuh baru geti diam .



 second, saya kene study se hard yg mungkin utk final exam kali nih . siyes, ngantok gilaa bila hadap buku , tapi bila hadap mukabuku terang-benderang kemain mata nih . sengal -.-

harinie dah hari jumaat , esok sabtu lusa ahad tulat isnin dah start exam . banyak lagi subjek kene baca nih , kene cover balik . alahai , sempat ke tak nih . padan muka saya , ada masa main je keje . hamekkaw ! isnin dalah exam subjek seni paper 2 pulak tuh , kene kaler-kaler . tak shukaa >< nak ponteng boleh ?

nota bosan boring :
dia kejut saya pukul 3 pagi ajak study sesama . shuweet tak ?


0 comment[s] | back to top