H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Harimau Malaya , ngaummmm !
23.11.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



halo , first of all aku tau aku sedikit terlambat utk ucapkan TAHNIAH kepada skuad HARIMAU MALAYA sebab berjaya menundukkan garuda yg perasan bagus tuh dan berjaya bawak balik 'IBU SEGALA EMAS' even malaysia tak dapat top three pun dalam juara keseluruhan . 

act aku pun tak jangka sgt malaysia menang sbb si indon tu pun terer jugakk . yelahh , baru 4 minit main dah gol dah . terhenti jantung aku dho . then main sampai seratus duapuluh minit tu pun seri memanjang then baru terus penalti . 

aku rasa majoriti rakyat malaysia semua tv bukak bola kodd , bhaha . as a girl , nih lah game bola yg aku tak muak tengok . kau ulang lah berkali-kali pun , aku takkan muak sebab best kodd tengok orang indon tuh bersorak lebeh tapi last-last menangis . alololo , syahduu betul indon nehh.

so , tahniah kepada semua pemain malaysia sbb dah berusaha gila nak diamkan stadium bung karno tuh . congcrates sbb dapat buka mata rakyat indon yg malaysia nih takdelah jijik sgt . 

BADDROL BAKHTIAR , you're awesome dude . iloveyou . muahmuahmuahmuah ! 

KHAIRUL FAHMI CHE MAT , kau memang terbaikk . iloveyou . muahmuahmuahmuah !












0 comment[s] | back to top