H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

aku baru nak merdeka -.-
12..11.2011

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



# i'm gonna be like this sis -.-

final exam sekolah menengah baru je habis . tinggal tunggu result je , dan aku takrasa result aku sebagus yg aku bayangkan . ohh , damn --' 
# lainkali aku citer pasal result :)

dan sekarang aku nak citer pasal exam yg bakal menjelma . iaituu ------> SDKA . ouh pelisss lah , aku baru nak joli katak sbb final exam dah habes , baru nak rehatkan otak yg dah tepu dgn nota-nota , dan sekarang kau nak menjelma pulak ? damn shittt !

SDKA nih korang ingat senang ke ? mmg lah boleh tibai gituu je tapi masalahnya nak tibai pun susah . alahai , kau mmg menyusahkan . bhahaha . banyak aku kene prepare utk exam neh lagi-lagi tulisan jawi aku yg dah macam cakar kerbauu tuh . 

haishhh , nurhaziqah mmg kene work hard kalinih . pangkat 3 pun dah bersyukur dah , asal lulus :)
wish me luckk okayy !

 

0 comment[s] | back to top