H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

kenapa aku ditahan ?

hai. wasssupp ? rinduu aku taktak ? rinduu ? aww aww , sweeettnyaaaa kau kak/bang/dik :')
terharuu 

sorry lah kalau aku agak dahlama tak update . aku busy. busy nak sesuaikan diri dgn sesi petang .
#cehhwahh , ayat bajett ada pembaca setia . 

k , tadeh masa . homework setia menunggu . straight to the point . so , bersiap sedia utk baca kisah aku . yg rabun tuh pergi hamek spect sana . dah rabun berlagak tanak pakai spect . siku kang nakk XD

tadi ada spotcheck mngejut. lahai, belum apa-apa dah ada spotcheck. then, bila smpai turn aku , aku tunjuklah kuku aku . cehh , kasi tunjuk mmg confident lepas lah . ehemm , aku bab check mmg takpernak taklepas :p so mmg confident habes . tapi , tetibaa :


pengawas : ehh , lu buat tangan mcmnih . * buat tangan kuku keatas *
aku : k . * ikot *
pengawas : okay , lu pergi sana . kuku ini panjang * sambil tunjuk kuku jari telunjuk belah kiri *
aku : lahh , ni jekott . tadeh lah pnjng sgt 
pengawas : pergi sana 

then , kene dimerit lah , peghh , siot kau pengawas . kuku aku takpanjang mana, kau kata panjang . ini tak adil . sbb kau aku terlepas siket sub sains tautakk . ihateyouu ><


#jangan lupa hadiah 25 januari XD






0 comment[s] | back to top