H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

semua manusia kene berubah

hai stalker. saya syg orang yg baca post neh . muehehee :3


aku taktahu hantu apa yg sampuk aku sampai aku buat post psl redha nih . bhahaha . btw , dia yg rambut kenteng-kenteng siket tuh . not yg rabun tu okayy ><

honestly, kau dah lain . erm , aku taktau lahh kalau org lain perasan ke tak kelainan kau sbb aku pun dah tak sekelas dgn kau. jujur aku cakap kau dah lain ngok -.-
nak tau kau yg dulu acana ?

cakap kasar

pemalas
kerek
bajekkk hebatt
sombong
dan sekarang itu semua aku dah taknampak dalam diri kau . bhahaa , sorry lah , aku dalam blog mmg skema . 

aku suka lah kau yg sekarang. dah mulaaa sengihh-senggihhh . kalau dulu muka kalau takmcm pembunuh bersiri mmg takboleh . sekarang kau dah rajin kan ? huyooo , aku suka suka . kau nak focus belajar kan kan ? bagus. belajar elok-elok tau kenteng . nnt boleh tolong mak ayah kau XD

k, that's all for today . aku nak off . nak tidooo . nak doa hope ayah aku takmarah bila dpat result last year hari terbuka esok . bye . 



0 comment[s] | back to top