H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn


ASSALAMMUALAIKUM

hai . k ini contest yg keberapa ntah . haha . aku terpikat dgn hadiah dia yg handmade pencil case tuh . superb gilaa boleh ? aku mmg suka bab hand hand neh . lagi cantik act dari yg machine . k si pengelolaa contest . saya nak menang :)


ok , itu hanya mukadimah untuk post nih . act , pengelola contest nih buat satu hapdate . k takpe , demi pencil case tercinta lautan api sanggup aku renangi :)


Si cantik Nazihah buat contest, 

bukan contest act tapi giveaway, 

hadiahnyaa hand-made pencil case,

 seriouslyy buat aku terujaa weyyyy .
sebab musabab aku nak pencil case tuu = aku suka handmade . lebih asli dan berkualiti tinggi . kadang boleh pakai bertahun lamanyaa . cantikkk pulakktuh . mmg menambat hati dan if aku dapat nnt sure ada je yg panas hati . haha . k tu je . 


hope dapat menang :)

saya tag semua yg baca neh . kbye :')

1 comment[s] | back to top