H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Perkembangan Diri yang paling Latest ♥


ASSALAMMUALAIKUM



hai para pembaca . dahlama kan taktimbul nama saya di dashboard para followers saya tukann ? haha . lumrah seorang pelajar , sibukk memanjang . najib pun kalahh tau tau :3

okay , memandangkan tajuk post nih perkembangan diri saya . k , diulangi , saya so post nih akan menceritakan pasal saya . okay , diulangi lagi saya ! *puih* *puih*

saya sihat . takda kanser yang datang menyerang . buah pinggang pun nampaknyaa masih berfungsi dgn baik . jantung pun berdegup dgn kadar degupan yang normal . hembusan nafas pun nampaknya masih normal . tak tersekat sekat . alhamdulillah . 

dari segi fizikal , kaki tangan muka jari kepala telinga hidung semuanyaa okay . takda pun yang terluka-luka . alhamdulillah :)

dari segi hati dan perasaan , alhamdulillah . lebih tenang dari dulu . ye , hanya itu je perkataan yang ringas tapi padat . hati aku mmg lebih TENANG dari dulu . DIA dah bagi aku kawan yang mmg superb awesome . family yang memahami dan DIA pun kurniakan aku kesabaran yang tinggi . aku suka kehidupan sekarang ;)

sekarang , focus aku hanya pada ujian yang akan wujud nnt . doakan aku berjaya :)

'speak with your body, think with your heart and love with your soul'



0 comment[s] | back to top