H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Contest Saya Kaki Drama by Ika and Mazri

klik SINI kalau nak join

ASSALAMMUALAIKUM


kehadapan kak ika dan abang mazri , saya join contest awak awak nih . k , mehh baca apa yg saya dah taip :)

masa saya banyak dihabiskan dihadapan tv. cakap jelahh apa nama drama-drama dalam tv tuh , semua saya pernah tengokk . *angkat kening* k, bohong . 



Tentang Dhia

macam yang semua tahu, cerita ni dah lama habis . tapi impaknyaaa , kebaaaboom . saya suka tengok cerita nih sebab ianyaa sarat dgn pengajaran. contohnyaa yg paling senang , kesabaran Dhia dalam menempuh cabaran sepanjang hidupnyaa berkahwin dgn Zikir , tak semua orang mampu bersabar mcm Dhia. Selain itu , drama ini juga tidak terlalu berat dan santai . sesuai ditonton oleh semua orang . pelakon drama ini juga telah berjaya membawa watak dgn berkesan sekali dan secara tidak lansung memberi impak yg besar kepada para penonton . 



HE'S BEAUTIFUL

majoiti drama antarabangsa yg peserta lain lampirkan ialah drama korea. begitu juga dgn saya . macam yg kita tau drama-drama korea sekarang sudah menjadi trend masakini oleh golongan ramaja khususnyaa perempuan. drama nih bagi saya simple , santai , sweet . ianya bermula apabila Go Min Nyu dipaksa menyamar menjadi abang kembarnya Go Mi Nam untuk menyertai sebuah kumpulan popular masa itu , ANJELL . Banyak dugaan dan cabaran yg harus ditempuhi Go Min Nyu untuk menutup rahsianya itu . pengorbanan seorang adik untuk abangnya bagi saya merupakan nilai murni terbesar yg ingin disampaikan dalam cerita ini . 

p/s = blog kak ika dan abg mazri dahpun saya follow . fan page kedua-duanya juga saya dah like. harap ada rezeki saya dlm contest nih :)

0 comment[s] | back to top