H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Mini Reunion

ASSALAMMUALAIKUM

yaa rakyat jelata beta semua . 
ada perkhabaran yang ingin beta kongsi bersama . 

semalam hari rabu 30 mei , fatimah call aku . dia punya nada suara mmg penuh dengan kekecewaan memandangkan ramai yg tanak pegy 'mini reunion' yg dia buat tuh . wew , kesian k . tone suara kalah macik cerita bersamamu . 

then aku txt , call kawan kawan dajahanam *drjah 6 dulu ajak diaorg pegy . fatimah , ganti balik topap aku ! tsk tsk :( 
txt punya txt yang datang cuma mereka mereka ini sahaja -.-

#slideshow gambar dimulakan . aku malas nak taip pepanjang ><

 Champion nasyid dulu mereka mereka nih 
*yg baju biru tuh cun xp

Wathiqah , Hanisa , Ain
*yg ambik gambar nih comel

senyumlah anda semua
*yang baju biru tuh comel 

Shahirah comell tapi aku lagi comel -.-

kami comel tapi yg baju biru tuh lagi lagi comel -.-

nih hanisa . promote cover lense aku . 

nih kekasih hati waa k . belakang tuh chef timah tengah
masakkan yong tau fuu utk dirinya sendiri .
*baju biru tuh cun

sorang hot dekat desa skudai , sorang hot dekat stf .
yeah . tapi aku tetap cun -.-

'good friends are like stars , you dont always see them
but you know they're always there'

Bazukaa narutoo -.- 

Tinggi , rendah , rendah , tinggi siket -.-

Swath kata sekolah dia posing dlm gambar gini .
pfftt ~ 

aku tetap yang paling comel ;D

aku tinggi *hiraukan aina 

bimbingan disyorkan kpd anda yg nafsu susah dikawal
lols

'persahabatan takkan dapat dinilai dengan apa apa sahaja' 

kereta macam ayah aku , nasib aku hafal plat numb . 

camerawoman dia cantik . that' all xp 

fatimah dari gaya hana tajima terus bertukar gaya makcik
jual kuih . rimass kettew
ain , text siapa tah . muka serious nak mati -.-

TAMAT

tujeh gambar yg best lah kod . kalau nak yg lain roger aku k . 
having so much fun dalam mini reunion fatimah . so much fun la konon  . haha . 
harap kita dapat gathered lagi macamnih .
HAVE A NICE HOLIDAYS SAYANGS SAYANGS :*

sincerely , 
Nurhaziqah Saruan


0 comment[s] | back to top