H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Mana Henfon aku ?!


ASSALAMMUALAIKUM

hai manusia sekalian . miss me ? ouh , thanks :*


hari rabu yg lalu , 4 april 2012 , bukanlah hari 'ong' aku . homayy , tuhan nak uji aku koddd . banyakk betull benda-benda yg sangat menyakitkan hati telah berlaku . so damn . 


that day , henfon kesayangan aku hilanggg !! nyiraaapp sehhh . seriouslyyy . time tuh kelas KH . seluk kocek seluar rasa lain macam . mcm ada yg kureenggg -,- . then selukk lagi , baru perasan yg henfon aku takda . ya allah , lembab betul aku nak detect benda yg takda . 


tanpa membunag masa , cehh . aku terus ajak anies copiaaa temankan aku pergi surau . cari balik henfon aku . eventhough aku tau yg peluang nak jumpa balik henset tuh mmg amat tipis . henfon tuuu , barang larangan sekolah . kalau kene tangkap dengan cikguu mau kene cuci jambaan seminggu . *meleweh


so , mcm hypothesis aku dalam perenggan tadi , mmg takjumpa wehh henset aku tuh :'<
patah balik naik kelas . but sebelum tuh , jumpa aiman dengan dolah . diaorg kata redhaa jelah , berserah pada allah . fine , mood aku dalah damn gila time tuh , boleh kasi ayat pasrah pulaak . watta , sepak laju-lajuu nak ? naik kelas , sepahkan beg . takjumpa jugak . haihh , air dah bertakung dah dalam kolam mata nih * ayat novel


then masuk balik kelas KH . muka mmg macam baru kene cerai talak tiga  wehh . aku taktau apa perasaan aku time tuh . gelaak mmg boleh gelaak tapi fake semuanyaa . semua yg cikgu aku cakap , masuk telinga kiri keluar telinga kanan . lols . 
takdapat focus hanya sebab nfon aku :'/


next time balik . dalam bas , semua tnyaa aku tak kisah ke nfon hilang ? boleh gelaaakk , lompat lagi . act aku taktau wehh . haha , aku taktau knapa aku boleh gelaak lagi . lols . but one momment , bila aku duduk sorang then ingat balik nostalgia time beli henset aku tuh . waaa , terus jatuh manik-manik airmataaaaaaa . hahahaha . but then , someone called me and dengan muka seposennya berkata 


"haziqah , ambik balik henfon kau "


like seriously , WHAT ?! . kau sorokkkaaaann henfon akuuu ?!!!!!!!! . -.......- . bangang betuuiii shahirah nih . nasib dah blah dulu , kalau tak dah kene lempang sekali . sorok bukan nak bagitau . bukan nak bg clue atau apa sekalipunn . damn -..-



conclusion : jangan gelabah sangat bila hilang something . mesti kawan kau yg sorokkann tuh -..-



0 comment[s] | back to top