H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

5D 4N in Kluang
Assalamualaikum




hey yuolls sekalian alam. termasuk sang kuntilanak yg tersorok dibawah katil anda itu dan pocong yg terloncat-loncat melintasi belakang anda itu x)

okay, after kenduri sunat adik aku yg berkemampuan menyimpan ipad dicelah ketiak tu, aku pun ikut makngah aku balik rumah dia dekat kluang. sebenarnya aku ikut sebab ada tujuan yg tersendiri. antaranyaaa :-

- nak jalan-jalan, family aku this holiday tanak kemana
- nak cari beg sekolah dgn harapan takkan tersama dgn someone else
- nak hilangkan kebosanan 

okay, so aku rasa aku takperlu nak kupas satu persatu sebab tu sebab aku tau korang akan bosan sebab entry aku yg panjang sebab aku kupas satu satu sebab-sebab aku pergi kluang tu. wakakakaka xD

okay, untuk hari pertama nothing special. just tengok drama korea yg aku harukk gila beruk tu iaitu 'Naughty Kiss'. dari pukul 3petang sampai ke 3pagi okay kami layan drama tu. tapi takhabis-habis pun sampai mata aku ngantukss gilos. makngah aku yg baru balik kerja petang tu (she's nurse) pun layan sama. gila rock ==

and then kami ulang-ulang aktiviti yg sama tapi takserupa. kenapa ? sebab tukar lain drama pulak. Personal Taste and then To The Beautiful You. tapi yg TTBY tu takhabis tengok. baru beli.

hari keempat kami keluar. lepas coussy aku yg ting.6 atas tu habis exam, dia angkut aku dll pergi ke Kluang Mall & Kluang Parade. yeaah, saat yg dinantikan. first sampai terus ke wayang. ingatkan hari rabu dpt half price, rupanya idook. ha kau, teranjat kejap lepas dapat duit baki. tu pun nasib aku tipu 2dewasa 3kanak. kalau tak mau semput aku mintak sedekah kejap ==

then, sementara nak tunggu wayang start, kami pergi ke Kluang Parade pulak. jalan kaki je sebab jarak dua tu dekat. ala-ala aeon dgn umall. so dekats. plus dekat sana coussy aku kata ada banyak beg murah. okay, im getting excited.

then usha usha beg harga pun boleh lagi. around 35-40 tu masih berkemampuan lagi. then balik semula ke Kluang Mall utk tengok movie. before that kami jumpa satu photo machine tau. yg ambil gambar bebanyak tu kan. so ingatkan kejap rupanya lama gilos. nasib sempat tengok movie lagi. then dekat movie boleh pulak salah seat. padahal seat kitaorg dah ada org duduk. ba alif ba ya betul ==

movie yg kitaorg tengok tu Pontianak VS Orang Minyak. bapak bosan. ingat nak tengok twilight tapi coussy aku tak ikut dari first series so just forget it. serious bosan. ni bosan gila beruk tahap asdfgkl ==

then last day pergi mandi gunung. best. sejuuukk je dgn keadaan cuaca yg redup. awesome. tapi slack sikit sebab time nak tukar baju tu boleh pulak bapok masuk sama. kitaorg dah mcm "watthell orang ni ?" lke that lah. teranjat gugurl. 

okay, the end. panjang bukan ? kalau anda baca smpai habis anda mmg penyabar x)

0 comment[s] | back to top