H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

no post title :3
Assalammualaikum

dah lama sangat tak update blog ni. haha. kalau blog ni gaya macam rumah, alamat dah boleh lelong pada saudagar funfair buat rumah hantu. k, lawak yg membosankan. 

hari-hari aku berharap aku dapat nampak dia. dapat terserempak dengan dia. dapat bertentang mata dengan dia even 0.01 saat. selalu aku berharap. dan bila takdapat nampak dia dalam satu hari, aku yg kalut sendiri. nak tanya orang dia dtg ke tak sekolah tadi malu jugak, tp kalau dah taktahan sangat kisah apa aku. haha. bodoh ke aku ? aku bukan nak mintak kesian tulis post mcmnih dekat blog ni tp pada siapa lagi aku nak mengadu ? kawan ? aku dah segan =.= 
memang kita ada Allah, tuhan yg Esa, tp sometimes kita nak jugak ada tempat utk luahkan semua tanpa segan kan ? aku tak segan sbb aku yakin takramai dapat baca. blog aku bukan mcm blog syeera radzi. tak femes pun

sejak tau dia ada someone, aku terus kalut sendiri. dalah someone tu madah stay je even pmr dah habis. stay lepak dekat library, tempat yg dia selalu study kalau stay. dia suka someone tu dan someone tupun suka dia. 'apa diaorg buat dekat library tu ?' k, tu je yg aku fikir selama dekat sekolah tu. dia pun sekarang nak tanak je dekat aku. apakah aku 'batak' ? hati ni ada dia orang je. dan hati ni tak kuat nak lepaskan dia dengan redha. 

dia kata jangan contact lansung sampai spm habis. apa niat dia sebenarnya ? nak buat aku lupakan dia atau dia mmg dah declare dengan someone tu ? tanak aku kacau dia yg sekarang ni tengah bahagia ? banyak weh benda negatif pasal dia dalam otak aku. sampai kadang-kadang aku sendiri naik tensyen. sampai kadang-kadang aku ambik bantal tekup muka then jerit 'GO AWAY FROM MY MIND'. sampai kadang-kadang aku cakap sorang-2 'boleh tak berhenti fikir psal dia ?' 

dia fikirkan aku tak ? dia rindu aku tak ? dia selalu berharap dapat jumpa aku tak ? betulke dia tanak contact sbb nak fokus pada spm tanpa niat lain ? betul ke ?!

bila nampak dia dengan kawan, nampak mcm dia happy sangat. dia happy sbb aku takda ke ? padahal aku dekat sini dok kesat lelehan hingus layan blues , jiwang karat bila ingat dia. aku rindukan dia. tersangat. aku nak dia yg dulu. aku faham dia nak spm tp luangkan masa utk aku jugak takboleh ke ? sekajap je. paling koman pun everynight call. lama sangat ke masa yg diperuntukkan ? aku dah taktahan. aku hampir berputus-asa tapi setiapkali nampak dia, semangat terus sayangkan dia tu makin membuak-buak. 

betul ke dia dah taksayangkan aku ? betul ke yg someone tu dah gantikan tempat aku dalam hati dia ?! hancur hati kalau betul lah anggapan aku selama ni. text aku pun dia takbalas, call aku pun dia tanak jawab. kenapa buat aku macamnih ? kenapa ?! ye, mmg dulu aku pernah buat silap besar dalam hubungan kita tapi takkan sampai mcmni sekali kau hukum aku ? serious, aku tersiksa. 

aku cuma nak kita yg dulu. kita yg bahagia bersama. kita yg dikatakan 'sweet couple' oleh certain manusia. aku nak kita yg dulu ?! aku nak tu semua balik ?!!!

k, post gaya macam wanita 25 yg tengah frust kan ? haha. saya baru 14 tahun macik macik sekalian. post mmg ikhlas dari hati. mmg nampak mcm bodoh je kan ? tapi taksalah kalau nak luahkan apa yg kita rasa. rakyat malaysia, bebas bersuara katanya :3



0 comment[s] | back to top