H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Gua Kene Bash ?!
Assalamualaikum.


okay, disebabkan aku ni selalu update pasal giveaway je bagai kan, so harinie aku nak update pasal LAST NIGHT.

seriously, last night mcm khinzir. aku kene bash. like seriouslyy ?!! bermula hanya dengan satu tweet and then merebak kepada dua tiga ekor beruk. teruk sangat okay.

cerita bermula pabila aku yg terduduk kaku dihadapan laptop mencari idea untuk tweet something. then i found new hashtag - #IcantLiveWithout. then aku tweet '#IcantLiveWithout oxygen not boyfriend'. aku tweet tu sebab yaa, aku single and aku just nak bagi semangat dekat diri sendiri yg tanpa lelaki pun aku boeh hidup. 

then few minutes later, khaliq mention. dia tweet 'tapi tengok tweet semua batak pasal ex-ex kau' then aku mcm terpaku sebentar. then fikir dia sorang je tau yg acah-acah nak bash aku so aku just reply 'Problem ?'. and then Nik pulak RT apa yg khaliq tweet. dalah manually RT. malu kot. and lepastu aku reply benda yg sama. then aku agak benda dah senyap so aku just sambung tweeting and agak memeranjatkan apabila ramai pulak yg manually RT tweet khaliq tu. bermula dgn Yasmin, then Latifah then Pijja and so whatever. aku macam, apahal siakkk ?!. haa, macamtulah. 

then aku mcm sentap tau. aku just replied 'Problem' pada yg manually RT tweet Khaliq tu. then muncul pulak si Zarif. dia pergi manually RT jugak tweet 'Problem' yg aku tweet pada semua manusia tu. and aku macam, aku dah kacau geng besar twitter yg punya backup besar gajah apa ?!.

then one of them yg bernama Latifah dia reply tweet and said 'kite retweet je.. Butthurt ke' Butthurt kepala awak lah. sopan benoor bahasa. ikut hati aku mcm nak sembuur je satu-satu. arghh, kenapa mesti wujud manusia sedemikian rupa ? T.T *for those yg taktau, butthurt tu sakit punggung*

lastly, aku off twitter. sakit hati teramat okay. and harinie aku ingat dah stop dah tapi 'jalan' lagi. Redha pulak. arghh, tension.

for those manusia: maybe anda-anda semua takpernah rasa frust sebab cinta monyet. takpayah nak gelakkan aku sangatlah. bila dah kene batang hidung sendiri, baru anda anda semua rasa macam mana sakitnya. 




0 comment[s] | back to top