H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

kaki , iheartyou ♥
30.10.2011


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hey hey , wassup ? macam dahlama rasanya saya tak update blog pinky-minky nihh . dan, saya ada banyak storyy nak citer nihh :) so, have a nice reading bebeh ! 


okay, as awak-awak semua nampak kan ? kaki saya yg berbalut tuh + selipar flowery saya itu. nak tau kisahnya ? scroll kebawah , dude ! 

v
v
v
v
v
v

kisah bermula :)

alkisah macamnih, hari jumaat tuh lepas balik main bowling dgn family makcik dgn makngah , kami sampai rumah dalam pukul 12.00 a.m. so, taktau lah pulak kenapa mata nih takgeti pulak nak pejam. besaq je, nak baca buku terlalu banyak gangguan , yelah cousin ramai kan ofc lah bising macamna nak baca buku ? mmg takmasuklahh. then, online kejap sampai pukul 2.30 a.m. lepas ofline saya geledah lah google, tengok images ntah apa-apa. sampai pukul 3.00 a.m. takboleh tydo jugak, then teman cousin pegy toilet nak buang bahan yg perlu dibuang . lepas dgr citer seram kat radio terus takod nak pegy toilet , aptb -.- then time nak masuk bilik tu , ouh before that , bilik aku ada dua anak tangga tau sbb bilik aku tuh tinggi . time nak pijak tangga tuh , terpeleot pulak kaki . hasilnya hamekkkaw , sakett gilaa siakkk !

moral : berhati-hati ketika jalan :)


SAYONARA :)


0 comment[s] | back to top