H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Solat itu Tiang Agama

 hai hoi hui .

dahlama tak update blog . sorry , hw menggunung nehh . CNY nnt hari hari aku akan update hari-hari okayy . bhahahaha :*

solat itu tiang agama . haa , ingat tu kawan kawan ;)

hari rabu yg baru lepas , seperti biasa rutin pelajar sesi petang adalahhhh SOLAT ZOHOR . aku taktau apasal telinga aku mcm kurang berfungsi siket time tuh . solat pulak dapat saf belakang sekali . dapat pulak imam suara mcm siput sedut . okay , aku nyirapp gila !

imam : allahhuakbar
shahirah : dah ke belum ziqah ?
aku : dah dah 
imam : samiallahhulimanhamidahrabbanalakalhamd
aku : *terus sujud tanpa rukuk*
shahirah: *ketawa*
aku : naik balik dan ketawa

it's okay kalau korang takfaham apa point post aku sbb aku sendiri pun tak berapa nak faham :/

0 comment[s] | back to top