H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Cita-cita

ASSALAMMUALAIKUM

hai warga blogspot . pada malam yg indah walaupun hati aku takberapa nak indah *kesat hingus meleleh*  
aku nak kongsikan dgn korang perihal cita-cita aku . 
aku kalau dah masuk blogspot mmg akan sesastera yg boleh

aku ada cita-cita . yelahh , aku manusia biasa . mesti ada cita-cita . lol . meh , duduk diam diam baca apa yg aku idamkan . 

straight jelahh k . aku dah ngantukk . 

aku nak masuk sekolah asrama penuh (sbp) lepas PMR nnt . kalau takdapat mmg aku nangis hentak kaki jerit-jerit depan bangunan jabatan kementerian pelajaran . aku nak rasa jugakk sekolah jauh jauh . nnt lepas prep tepon mak ayah , nangis nak makan masakan mama lah apa lah . then outing pegy mall itulah , mall sinilah . aku kalau boleh nak sekolah luar johor . baru adventure . boleh balik naik bas ekspress ke , train ktm ke . ambik flight ke . alang-alang dah luar johor biar jauh-jauh . dapat sbp dkat kedah ke . boleh balajq longhat kedah . aku mmg serious suka longhat kedah . superbb (Y) . kalau tak kedah , aku nak negeri sembilan . haha . berangan . k , dah terlalu melewehhhhh T_T
wew , mcm ohsemmm je :3

then , aku nak masuk u . nak ambik degree dlm aliran law . aku minat law even aku pun takberapa nak mematuhi law . puihh puihh , nyampahh wehh ziqaaa . kalau tak dkat dlm negara ofc lahh aku nak yg luar negara . but kata orang kalau study di luar negara iman kene kental . kene tebal bak kamus dewan . kalau aku yg iman angin sepoi-sepoi bahasa , mmg tak lahh . 

then aku nak kahwin . 

haha . kbye sayang sayang sekaliann :)

0 comment[s] | back to top