H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Si Buuussuuukkk


Assalammualaikum

hai si kacak jelita. 
terpaku seketika sbb tengok gambar kat atas nih? chill, ianya bukan hantu jauh sekali binatang. hanya sekadar gambar seseorang yg suka cakap laju mcm jet pejuang xD
#perenggan pertama yg ngarut

simple thing about him

Nama : Muhammad Ezree Amree b Amran
Panggilan : Iji , Buuussuuukk
Umur : 15 tahun
Tarikh Lahir : 24 April 1997 
Sekolah : SMK Taman Universiti
In Relationship with : ME !

bussuuukk aku nih special. untuk masa sekarang, dia dah curi hati aku. yg lepas biarlah berlalu jadi kenangan. takde apa lagi nak diungkitkan. yg lepas tetap akan aku ingat. mungkin ramai yg berfikiran sebegini :-

'baru putus, dah relay dgn orang lain. gatal nak mati minah ni'
'cepatnyaa jumpa pengganti, mesti break sbb curang nih'
'senangyaa dapat pengganti, mesti murahh sgt nih'

please stop dgn andaian-andaian sebegitu. anda taktahu cerita, better anda diam sebelum anda kene fire dgn aku nnt. jodoh tgn tuhan, siapa aku nak menolak ? cerr try pkey postif siket. lagi bagus kalau anda anda semua doakan kebahagiaan kitaorang. marvelesss *jilat jari

dia pada aku simple je. takde banyak songehh sgt. dia sweet, pandai amik hati aku dan dia funny. aku takdapat nak bezakan bilamasa dia serious dan bilamasa dia joke. kadang-kadang sakit hati jugakk bila aku serious dia mcm lalala ~ *memain. rupanya, dia mmg dah dilahirkan mcmtu. bhaha. dia kuat tido dan kuat game. bagi aku lah. dan dan dia mmg malas nak mandi. tu yg busuukk tu. but busuuukk itu cool kan awak kan ? 

dia suka cakap laju nak mati. buat sakit hati je kalau call dia. kalau tak laju pun cakap bisik-bisik. angin dari mulut tu je yg aku dgar. but bila dia ketawa aku happy sgt. so, setiapkali kita calling or webbie ketawa tau tau . haha.


dear ezree amree , kalau post nih okay saya nak tutti fruitti cup kecik. kita share :p


BOY, YOU'RE SPECIAL


0 comment[s] | back to top