H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Aku jumpa sam dekat city square :3


Title yg dekat atas tuh takda makna pun . update kene bagi gempaak title dia kan ? 
wehee :3

fall in love . yes , i've fall in love with him . and i hope this feeling will remain forever . insyallah , i'll keep loving him for the rest of my life. i hope he'll be my imam :3

for sure , bila dah jatuh suka mesti ada sedih gembira dia . dan ofc kita kene ambil risiko tuh . jatuh suka nih mmg sedih jugaak lah akhirnya . sedih menangis , panda eyes bagai . its normal babe . bila korang dah tua bangka nanti , ingat balik benda nih , for sure sengih tak henti .

feeling nih kita takdapat kawal babe . tapi janganlah sampai feeling nih yg kawal kita . gelap masa depan wehh . bagi aku , just take it as long korang tau batas dan had . jangan melebeh dah ahh . aku ni pun selagi boleh jaga , aku jaga . insyallah . bersama-sama lah kita muhasabah diri :3

for those yang takut 'kehilangan' , wake up wehh . bangunlah . benda tu normal . kita kene hilang sesuatu untuk dapat yang lebih baik . takpayah takut . sedih sebab kehilangan tuh takkan lama mana . yang dekat atas tuh lebih faham apa yang kita perlukan dan yg sesuai dekat kita . just doa mohon yang ada sekarang tulaahh yang terbaik . insyallah :)

aku takut kehilangan kau . takut gilaa . tapi kalau mmg dah tertulis , apa boleh buat lagi . insyallah aku kuat . next year dahtakda abang baju biru main mata dengan aku lagi . haha , laka laka . nanti , aku akan nginduuu abang baju biru spect square . haha lol . loveyouu :* 
taktau lah pahal aku beriya hapdate sebab fall in love nih . gaya macam akak-akak wehh . 
haha . lol . that's all . inysallah , aku nak hapdate pasal benda lain pulak . byebye :)


0 comment[s] | back to top