H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

rintihan hati
ASSALAMMUALAIKUM


Hai. straight to the point.

hati aku sakit . sakit sangat. perit sangat. tanpa dia disisi. tanpa dia. dulu, sentiasa ada orang yg hantar morning txt "morning sayang' but now. takda dah. dulu akan ada orang yg teman aku balik koko. naik bas sama-sama. ada orang yg call aku semata nak pujuk aku . aku suka sangat time tu . rasa disayangi, diperlukan. aku terlalu saynagkan dia. kami oernah putus sebab silap bodoh aku dulu. dan kami bersama balik. bak kata wina dah ludah jilat balik, tapi aku tak kisah. sebab aku tahu yg dia je yg faham aku selain kawan aku. yelah, bila dah jumpa lelaki yg sayangkan kita, dialah yang paling utama.

malangnya, itu hnya kisah dulu. kisah yg belum pasti akan diulang kembali. jujur, aku dah penat sangat berpura-pura yg aku nih takda rasa apa apa. aku penat. hati aku terlampau sakit. tengok dia jalan depan mata aku lagi buat aku sakit. dulu kalau tentang mata je konfom ada ayat yg akan keluar tapi sekarang diam seribu bahasa. aku rindukan saat itu. terlalu rinduukannya.

dia kata aku taksetia, aku terlalu bebas. ye, mungkin aku terlalu bebas. mulut aku terlalu ringan untuk tegur semua orang tak kira jantina. dan dia kata aku ada terlalu ramai kawan lelaki. dan pergaulan aku terlalu bebas katanya. aku takpernah jaga hatinya dalam bab pergaulan. aku sedih sangat. sedih sebab takdapat jadi yg tip top. dia terlalu baik. dan aku terlalu sayangkan dia. cara aku tu buat dia pkey yg aku takhargai dia lansung padahal jauh dalam hati aku , AKU TERLALU HARGAI SAAT BERSAMA DIA , TERLALU HARGAI DIA. 

harinie, aku kesepian. setiap malam aku menangis. aku takut dia dah jumpa yg lain. aku tak kuat untuk itu. walaupun tahun depan dia dah takda, tapi aku tetap ingat dia smpai bila bila. aku terlalu sayangkan dia . dan aku harap dia pun sama .

aku dah penat menjadi perempuan yg lemah. Ya Allah, hanya kau yg tahu segalanya .

salam sayang,
nurhaziqah


0 comment[s] | back to top