H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Heart Broken
ASSALAMMUALAIKUM 

BISMILLAH


tadi , i saw him . dia dengan henfon dia . picit picit henfon dia . dengan siapalah dia txting kan . how cemburu i am . how sakit my hati . how sedih my feeling . dia taktau pun . hanya aku dan Allah . astaghfirullah , bila syaitan dah menguasai hati , gini ahh jadi . tapi aku hanya manusia biasa . hati sakit bila tengok yg tersayang lansung takperasan kita . sakit sangat tengok dia jalan dengan perempuan lain even kita tahu yg perempuan tu classmate dia . hati bila dah dikuasai syaitan memang cepat marah , moody . 

alhamdulillah , aku dah tak nangis setiap malam lagi . tapi tetap nangis . lol . rasa diri nih bodoh pun ada jugak kekadang . tapi serious , aku tak reti nak controll air mata . ahh , biarlah . nangis tak bermakna lemah sangat kan ? nangis sebab nak mencari balik kekuatan yg tersembunyi . insyallah , Allah tolong aku .

and , surau sekolah aku ada lekatkan banyaaakk kata kata peransang . alhamdulillah , dapatlah aku hafal sikit sikit . bila sedih menjelma , ingatlah balik semua kata kata itu . ye , mungkin ini jalan yg terbaiikk demi masa depan aku dan dia . yeayyy , chaiyookkk . 

benda ni buat aku fobia untuk menyayangi dan disayangi . serious , aku pandang lelaki takda feel . mcm pandang dinding . astaghfirullah . hilang nafsu apa ? haha lol . walaupun hati ini masih dia yg bertakhta tapi sokay . aku mampu simpan itu dalam hati . biarlah menyanyangi dalam diam sebab itu takkan menyakiti dia lagi . insyallah .

'DISEBALIK KEPAHITAN , TERSELIT KEMANISAN YANG HAKIKI'
salam sayang,
nurhaziqah saruan

0 comment[s] | back to top