H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize
ASSALAMMUALAIKUM

hey hey . mesti dahbosan kan baca blog aku madah broken heart je kan ? *sila ke older post* kali nih nak isi jugak blog aku dengan giveaway. seriously , tahniah cik buaya sebab contest anda mmg unik . taktahulah samada saya yang dahlama tak tahu menahu pasal ternd contest sekarang ataupun mmg cik buaya yg start tradisi pilih hadiah ni . haha . tahniah tahniah *hulur trofi


blog cik buaya saya dah follow then fan page pun dah like .






senarai hadiah yang cik buaya suruh saya pilih : 
1. Kamera Lomo with film woth RM50 ++  
2. Miss Rose Maku Up Pallete worth RM50 ++ 
3. Topup bernilai RM50
4. Wang Tunai bernilai RM50

then ada tambahan hadiah 5 orang yg bertuah akan masuk dalam bloglist cik buaya . wahh untunglaaahhhhhh :D

so , hadiah yang saya piliiiihhhhhhh *drum roll*
adalah :

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l

4. Wang Tunai bernilai RM50

reason : yelah , saya nih pelajar sekolah menengah . next year pun nak pmr , so duit tu boleh lah tambah tambah sikit buat beli apa yang patut . kalau topap pulak , sejak single tanpa rela nih , 10 ringgit pun dah kira banyaaakk apatah lagi 50 ringgit . saya nih bukanlah ahli perniagaan yang nak call orang selalu *meleweh*

harap , ada rezeki yang menanti


tag :


http://nurhafizahpija.blogspot.com/
salam sayang , 
nurhaziqah

0 comment[s] | back to top