H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

1 Day with My Love ♥
Assalamualaikum ^^



okay, kita straight tanpa perlu belok kekanan kiri k. pada 14 Disember 2012 saya disuruh untuk menemankan sang sepupu yg datang dari Simpang Renggam untuk menonton wayang. at first mcm "Alaaaaaa, malasnya -.-" tapi akhirnya aku pasrah juaa ~

okay, so saya ajak lah sayang saya temankan saya. awkward rasanya kalau berdua je dgn sepupu saya. malam tu saya teus call sayang saya nak ajak dia keluar. rinduu noks dgn sayang saya tu. rindu nak bermanja-manja. rindu nak you love me i hate you. so, saya terus lah call dia tanya dia boleh keluar ke idok. then dia kata boleh ! okay, saya terus melompat setinggi-tingginya. *tipu

esoknya, dia sampai awal gilaa k. saya tak mandi lagi, dia dah bagi salam depan rumah. saya pun apa lagi, bergegas mempersiapkan diri utk menyambut dia yg saya sayang tu. then mama suruh dia masuk bilik saya. nasib baik bilik saya dah tersusun rapi. takdalah malu sangat kalau dia masuk. then borak-borak. dia main soal jawab dgn umar. okay, itu kelakar. A dia tanya Z umar jawab. bagus sangat latuh. umar pun layankan je dia sampai lupa dekat saya. tsk tsk :(

k, lepastu saya mandi. tukar baju segala bagai dan kami berangkat pada pukul 12.30 petang. okay, bala datang menimpa. manalah nak dapat teksi time orang dahnak solat jumaat ni ?! k, panik. yg dia boleh pulak stay cool stay awesome. saya dah panik ni sbb movie life of pi start 12.50. but then saya call macik teksi ni and Alhamdulillah dia boleh bawak kitaorg menuju ke umall. yippi.

sampai umall around 12.55. ini semua angkara traffic jam. hmm, mmg patut pun jam. time orang balik solat, balik makan. k, takpe. sampai umall terus pergi mbo. life of pi mmg harapan tinggal harapan lah. so yg paling terdekat pukul 1.15 cerita rise of guardian. k, terus beli tiket.

pukul 1.15 masuk wayang. guess what ?! dalam wayang tu hanya kami bertiga. saya, sepupu dan sayang. omagat omagat omagat, double triple yes ! boleh buat bising, boleh duduk memana, boleh buat apa saja. wahahaha. wayang itu milik kami ! tapi setelah menunggu hampai 10min, wayang tak start start. kami dah gelabah. terus ke counter check tiket tu tanya kenapa movie tak start lagi. akak tu terus walkie talkie dgn operator dia and masalah sudah selesai. 

movie start and and Jake Frost sangat handsome ! double handsome. mata saya tak boleh lepas tengok dia. even cartoon je tapi dia tetap handsome. wkwkwk xD

then jejalan umall. bla bla bla and kami berangkat pula ke taman sebelah jusco utk photoshoot *atas permintaan sayang saya. at first hujan lebat but then terus berhenti. kuasa Allah. then jalan, jalan dah terus berjalan. kaki saya teramat sakit even takpakai kasut tinggi pun -.-

dah sampai taman terus sayang saya keluarkan tab dia. yg jadi photographernya semestinya sepupu saya. wahaha, padan muka kau . haha, act dia busy. hp dia asyik bunyi je weh, tension saya dengar. tu yg kene jadi photographer tanpa rela tu. 

and habis semua tu terus ke jusco pulak. nak beli kayaball then terus balik. sekali lagi bala datang menimpa pabila masa tengah borak borak dgn sayang, ada tu van sky blue ni lalu sebelah. bawak kemain laju wa cakap lu lalu menyebabkan air lopak yg dia langgar tu terpercik kena kat kami. okay, sayang aku marah gilaa sbb dia yg paling hujung. aku pun kene jugak tapi tak sebanyak dia. dia mengamuk dan itu tersangat kelakar. hahahhahaha.

then balik. time nak balik tu ternampak razi dgn terry. tapi mereka tak nampak saya dgn sayang saya. k syukur. sampai rumah pun kami sambung photoshoot dlm bilik. k diulangi photoshoot bukan projek k. wakakaka xD

hasil photoshoot dgn sayang :-





SAYANG AKU PEREMPUAN LAH. KAU FIKIR APA TADI ?!
wkwkwkwk XD


0 comment[s] | back to top