H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Contest | Saya sayang kamu, sahabatku !
Assalamualaikum

hai. lately saya asyik join giveaway jekan? so now, saya joined contest pulaaakk ! contest about sahabat. yeaayyy.

click the picture utk lebih lanjut. join jgn tak join :)


Syarat-syarat penyertaan adalah sangat mudah.
  1. Blogger Malaysia.
  2. Tidak wajib follow blog ini.
  3. Buat satu entri mengenai contest ini dan letakkan sekali banner contest.
  4. Dalam entri tersebut, sertakan sekeping gambar anda bersama seorang sahabat baik. [Wajib]
  5. Jawab soalan berikut :
    1. Nama anda dan sahabat.
    2. Ceritakan serba sedikit mengenai sahabat anda.
    3. Mengapa anda sayang dia?
  6. Boleh tag rakan blogger yang lain juga. [Tidak wajib]
  7. Pemenang akan dipilih berdasarkan gambar dan jawapan paling menarik.
  8. Pastikan paste link entri anda di ruangan komen entri ini.
so now, let me introduce to yuolss sekalian pasal sahabat saya. *drumrolll

l
l
l
l
l
l
v



*kami buat mulut senget ><
1. Nama anda dan sahabat.
me : Nurhaziqah binti Saruan
she: Nur Ain Najiha binti Kamaruddin
2. Ceritakan serba sedikit tentang sahabat anda
okay. nama dia yuols dah tahu. saya panggil dia Ain je. Dia lahir pada 8 Februari 1998. sebaya dengan saya ^^. ada 50 0rang adik beradik. wkwkwk, gurau. dia ada 7 siblings and semuanya perempuan. anak ke-6 dari 7. adik dia saya panggil bb. sangat sadis okay kalau jadi adik dia, madah kene pukul. takziah bibi :(

kami kenal pada 2006 time darjah 2. tapi kami takrapat sangat. biasalah, dekat sekolah kan ada geng memasing. so kami ni ada geng yg berlainan tapi rapat lah jugak. mula rapat sikit area tahun 2010 kot. sebab saya cuma ingat kami balik kelas tambahan upsr sesama je. wkwkwkwk.
then, mula rapat banyak since tahun 2011. time tu baru nak masuk tingkatan 1. kawan saya ada yg sekolah lain -.- .sorang sekolah tun fatimah. sorang sekolah U1 then 2orang yg lain sekolah sama dgn saya tapi rumah jauh. okay, kami mula rapat sbb rumah dekat and selalu lepak together jugak. 
3. Mengapa anda sayang dia ?
sebab ye macam semua orang jugak. she's a good listener. even kadang bila saya cerita masalah saya, saya kene bodoh bangang dgn dia. wahahaha. ya, seriously she such a good listener. lagi-lagi time saya gaduh dengan ex saya, dia jelah tempat nak meluahkan segalanyaaa x)
then, dia ni funny and crazy. kalau kami otp mmg 5min tak cukup okay. sejam pun rasa mcm takpuas. and kalau otp dengan dia mmg ratio ketawa dgn bercakap tu dalam 7:3. wahahaha.
and then, dia ni suka bagi nasihat dekat saya. even kadang tu dia just straight to the point but just think positive.
and one more, kami suka lepak bersama. wkwk. tak bersama lah. ada lagi sorang, namanya Hanisah. kadang tu tengok runningman, studygroup, and kadang sesaja lepak dekat taman tengok si kembar. wakakakaka. 
saya selesa berkawan dgn dia sebab dia menggambarkan siapa saya. pemalas, bangun lambat, tidur lewat, suka salahkan orang lain,suka buli adik, and so on. conclusionnya saya sayang dia  


baru lepas main hujan -.-

otw ke tangki
"Friendship means understanding, not agreement. It means forgiveness not forgetting. It means the memories last even if contact is lost"


0 comment[s] | back to top