H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Contest | Saya sayang kamu, sahabatku II !
Assalamualaikum.

okay, second post pasal sahabat :)


okay, utk 1st post tu pasal Ain so utk post ni saya nak cerita pasal Wathiqah ^^

saksikanlaahhh gambar kami berdua bersama bersatu-padu 

l
l
l
l
l
v

1.Nama anda dan Sahabat anda.
me: Nurhaziqah binti Saruan
she: Wathiqah binti Hasanan
2. Ceritakan serba sedikit tentang sahabat anda.
 i call her wathiqah or swath. lahir pada 8 Jan 1998. kami geng januari. yippi. okay, saya kenal dia pada 2006 ketika kami satu kelas time darjah 2. then kami start rapat sebab kalau ada task berkumpulan, kami akan ada dalam kumpulan yg sama. then kami makin rapat pada tahun 2007. that time banyak gila task berkumpulan. masih ingat lagi kami gelarkan geng kami "Supergirl". okay, time tu zaman bebudak, tak matured. but then after upsr, kami terpisah. dia dapat tawaran masuk sekolah tun fatimah. and tinggallah saya terkontang-kanting. tsk tsk tsk :'/

tapi kami kan buddyz. kami takkan terpisah. walaupun dah jauh, kami tetap contact each other. dalam sebulan tu dia akan call saya 2-3 kali. tanya khabar, kongsi cerita baru, kongsi masalah. mmg tak puas lah sbb calling je tapi ianya dah mencukupi.

and kalau midyear holiday tu mmg wajib lah jumpa dia. hangout together, movie ke, makan-makan ke dgn kawan yg lain.
3. Mengapa anda sayang dia ?
 sebab kami serasa bersama bersatu padu. walau kami datang dari keluarga yg berbeza kami tetap serasi. kami gila, kami sengal dan kami pentol. wkwkwk. dia selalu jugak tolong saya dalam bab pelajaran dulu time upsr. dia pun pendengar yg baik. dia jarang cerita masalah dia, asyik saya je sampai kadang naik segan. konon kehidupan tanpa masalah latuh. ahaha. whatever it is, i love her so much :*




"A true friend is someone who never gets tired of listening to your pointless dramas over and over again"

0 comment[s] | back to top