H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

New Year Giveaway by FY & NEB
Assalamualaikum


hai. so, tinggal few days lagi je kan sebelum sekolah dibuka semulaa. huyooo, eksaitednyaa. eksaited sbb budak class aku next year awesome belaka. wkwkwk

so, jom join GIVEAWAY NI. tak rugi pun. hadiah dia menarik okay. syarat pun senang. like always, wajib lah follow/like sponsour sbg tanda penghargaan.

nak tengok hadiah dia ? 

l
l
v

Hadiah New Year Giveaway by FY & NEB

Topup RM10 (1 pemenang), Topup RM5 (9 pemenang), Topup RM3 (3 pemenang), Edit Full Blogskin (2 pemenang), Edit Washed Denim (1 pemenang), Doodle (4 pemenang), Banner (1 pemenang), Transparent Header (5 pemenang), Tudung Bawal (2 pemenang), Header (5 pemenang), Keychain (1 pemenang), Bloglist 3 Bulan (5 pemenang), Felt Craft (2 pemenang), Blog Review (8 pemenang), Leather Purse (1 pemenang)


awesome kan ? so tunggu apa lagi ? join cepat.
saya dah like/subscribed/follow semua sponsor. oh, churp-churp pun dah tekan sampai habis loading.

read my pantun here :3

nazifa binti yunus diberi nama,
she's one of directioner,
GA anjuran dia awesome gilaaa,
buat saya terpikat jadinyeee.

GA dia bersama kakaknya,
nabilah erin balqis namanya,
blog dia berbungaa-bungaaa.
terpaku saya melihatnyaaa,

saya ni blogger yg tiada nama,,
takdelah famous/popular mana,
pilihlah saya sbg winner,
sbb saya dah follow like semua sponsor !



0 comment[s] | back to top