H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

#SaveMaryam #SaveIslam #SaveIndonesia
Bismillah


Assalammualaikum

hai. mungkin benda ini dah menjadi cerita basi buat korang tapi ini lah yang ingin aku sampaikan, kongsikan. harap korang masih sudi membaca walaupun aku sedar tulisan aku taklah sehebat penulis blog yg lain.

macam yg semua tahu, Indonesia merupakan negara yg mempunyai penduduk Islam terbesar didunia. dengan jumlah purata penduduk Islam seramai, 200 juta. hmm, fakta ni aku tengok dalam video tu jugak. hehe :3

so, dianggarkan seramai 2juta penduduk Islam murtad setiap tahun. korang takrasa ramai ke ? dari 200 juta kalau tolak 2juta tiap tahun pun akhirnya mahu tinggal sorang dua jeh nanti yg beragama Islam disana. Korang sanggup ke tengok saudara seagama kita dekat sana sesat ? yaa, maybe malaysia dengan indonesia ada konflik sikit tapi cuba fikir nasib budak kecil yg takbersalah tu. yg tetiba dipaksa memeluk agama Jesus. diaorg taktau apa apa tapi nanti, dekat akhirat balasannya sungguh menyakitkan. 

aku takboleh lah nak bebel panjang sangat lah sebab aku ni pun bukan arif sgt dalam bab nih tapi cuma satu je aku nak cakap, SELAMATKAN ISLAM.





#SAVEMARYAM #SAVEISLAM #SAVEINDONESIA

0 comment[s] | back to top