H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Welcome Back
Bismillah

hai. assalammualaikum semua. whoaa, aku dahlama gila kot tak udate blog ni. terlupa kejap yg aku ada blog. hahahaha. for those yg tunggu new post dari aku, thanks sbb sabar menunggu even aku rasa mcm takda je yg hingin menunggu new post blog ni. muehehehehe :3

okay, mula-mula aku nak ucap berjutaa tahniah utk Atlit Terjun kita --> Pandelela Rinong sebab berjaya dapat pingat gangsa utk acara Terjun Platform 10m. finally, ada juga pingat yg dapat kita jumpul selain badminton yg mmg dan konfem lah dapat even hanya perak. 


#wanita pertama yg berjaya dapat pingat olimpik :3

dan taklupa juga pada Hero Badminton kita, Dato' Lee Chong Wei yg dapat pingat perak dalam acara bandminton perseorangan lelaki. walaupun rata-rata rakyat Malaysia semuanya kecewa sbb beliau ada peluang utk dapat emas tapi yelah. apakan daya, rezeki takberpihik utk kita. bersyukur jelah dari takdapat apa-apa. btw, to Lin Dan, sixpack anda sungguh tak mengancam k . 


#we are so proud of you

tahniah juga diucapkan utk Rocketman Malaya - Azizul Hasni Awang yg telah menunjukkan super duper fantastic performance dalam acara keirin, pecut. insyallah, next olympic ada pingat yg akan disumbangkan oleh beliau. then utk atlit memanah kita, Khairul . tahniah juga diucapkan and and to Bryan Lomas, goodluck k . dapatkan pingat utk kami jugaaa :D

and utk semua atlit malaysia, kalah menang adat pertanding . i'm so proud of you !

GO MALAYSIA !

0 comment[s] | back to top