H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Campak belakang
Assalamualaikum sedari sedara. Sekarang ni dah hari sabtu, 10jan pukul 0317 am. Apa maknanya sedara? Bermakna lagi beberapa jam kawan kawan aku yg sekolah asrama sekitar johor kedah terengganu kelantan akan balik asrama balik. Erm cedeh iols.
So taknak banyak bicara pangkal kata jom kita throwback sepanjang cuti sekolah ni. HAHAHA nada gaya mcm ada yg nak membaca. Kih.
Okay, cuti start pada 21nov 2014 and this is my first outing that was about 6wemeks back yg sebenornya aku lupa exact date dengan bae-ruk tersayang. We went for picnic konon nak seprais bithday hanisah. Birthday dia je selalu dpt seprais sbb cuti sekolah. Birthday aku je tak erm sedeh.
Okay update dekat yg phone ni sungguh tak seronok so kita sambung lain kali k bye.
But before that meh aku belanja sikit gambar tu ➡➡



So lepastu aku teruskan hidup mereput kat rumah sampailah satu masa aku bosan dan teringin nak main bowling lalu ku ajak hanisah mirul dan redha ke skudai parade. 

Namun siapa sangka malang mendatang bowling tu tutup pulak. Nak menangis aku masatu tuhan je tahu. End up kitorang balik jusco dan have a late lunch kat pizzahut. (Takda gambar sbb semua frust bowling tutup)

Tapi nasib baik utk aku sbb umar dgn aira (sepupu kecik) nak tengok bighero6 hehee boleh enterframe.... 

Then seminggu dua tu kita pergi family holiday pulak ke langkawi bumi mahsuri. Hehehe yg ni malas nak cerita banyak sbb aku happy sgt dapat naik cable car. Weheee. 


thats all for cuti sekolah yang terlalu panjang. dah jom balik sekolah

0 comment[s] | back to top