H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Menghitung Hari.
Assalamualaikum salam sejahtera..

long time no update huh? haha. macamlah uols baca ken.. so topic for today as written above is MENGHITUNG HARI !

first gua nak cakap yg gua bukan nak kahwin tunang ke atau tunggu masa nak mati ke apa ekkk. iols tengah menghitung hari untuk ke SBP INTEGRASI SELANDAR, MELAKA. haaa. so, hari hari terakhir jadi pelajar desa skudai ni lah aku dapat sama sama dgn kawan yg lain sbb nnt kat melaka aku sorang. therell nobody... urm

kawan kawan mostly sedih lah sbb kene berpisah. 3tahun sama-sama buat tu ini sama sama. pergi betulkan tudung kat tandas pun sama-sama semua. its hard to accept that we'll be apart. and yg payahnya benda ni kira tetiba gak ah sbb dah selalu main wasep twitter semua alih-alih terus tak contact gitu je. gua taktahu lah mental gua ni boleh hadap ke tak benda mcmni... urm. sedih weh, sedih.

everyday kat group wsep tu semuanya syahdu syahdu je ayat. semuanya ayat jejak kasih. sedih. tapi aku takboleh nangis. airmata tak keluar. thats even hurt. serious.

buat kawan kawan yg stay desa tu, tamo sedih sedih, teruskan perjuangan kat sana. majukanlah sekolah desa skudai tercinta kita tu. aku doakan yg terbaik utk korang. whatever happen, friendship never die !

so, maybe ill upload pictures saat saat terakhir sekolah sana. sedihnya T.T

till then. byeeeee and have a good day ahead ^^


0 comment[s] | back to top