H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Thanks Allah.
Assalamualaikum.


Alhamdulillah. berkat usaha selama 3tahun, bertkat berhempas-pulas, doa mak ayah keluarga kawan dan cikgu, inilah hasilnya. hanya Dia yg tahu betapa happynya nauzubillahnya aku lepas tahu result ni. dah berapa malam aku takboleh tidur fikir hal ni. dengan -ve thoughtsnya yg tak sudah terjah kepala otak aku, dengan adik yg tanya boleh tak sangkut 8A ni. eh macam-macamlah.. haaa..

tapi alhamdulillah. Allah dengar doa aku. aish, bersyukur sangat.. sebab aku tak expect pun 8A. aku expect 7 sbb aku takut kh yg sebenarnya aku baca takhabis dan sains yg cam susah je rasa. bi pun yg essay mmg takpernah aku jumpa. cuak. takut. malam sebelum result, pemat fikir apa yg akan jadi kalau tak dapat 8A. fikir pasal parents lah ofkos.. perasaan dorang tu penting.. kan ?

tapi syukur sangat lepas baca txt si jpn bagi, melompat aku.. hahaha. gembira tahap petala bak hang... kawan aku dah sengih dah tengok aku senyum sampai geraham nak kasi nampak. haha. nasib baik lah geng aku semua straight score. so no heartbroken dan boleh gembira bersama. alhamdulillah.. yayaaayayyyyyy.

untuk yg tak berjaya, bukan Allah tak dengar doa korang, bukan Allah tak nampak usaha korang, cuma Allah je kan yg tahu apa yg terbaik utk kita ? sabar ye. spm nanti balas dendam ye. tahniah utk semua calon pmr yg 400k++ tu. walauapapun keputusan korang, terima dengan redha. 




(gambar aku pegang result dgn bear semua gegar. silap upah cameraman.. urm)


terima kasih Tuhan kerana

bagi aku merasa nikmat duniamu.
nikmat kecilmu sunggguh besar utkku.
terima kasih Tuhan kerana
mendengar doaku
melihat usahaku
terima kasih Tuhan.
- haziqah


0 comment[s] | back to top