H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Welcome 2013
Assalamualaikum ^^


ohh yeaayy, finally tahun baru menjemla juaa setelah bermacam spekulasi berkaitan berakhirnya dunia pada 2012 disebarkan. ecewaah, ayat aku mmg ala-ala majalah3 gituuuu. lewls.

okay, tahun 2013 ni aku sambut dengan duduk dihadapan kaca laptop menaip post ini. ahaha. aku tak sambut new year pun. biasa-biasa je.

so, azam 2012 aku pun aku dah lupa apa. ahahahaha. marilah kita tak bercakap pasal azam. hahaha. memula new year mmglah semangat nak berazam-azam bagai. kang nanti 31.12.13 nnt dah tunggang-langgang dah azam tu semua.

tahun 2013 ni, dengan rasminya saya calon PMR ! diulangi PMR ! sound scary right ? hmmm. exactly. sepanjang 2bulan bercuti ni aku rasa aku tak bukak buku pun. kihkihkih. member semua dah beriya belajar chapter itulah chapter inilah manakala aku sedang asyik berdengkur diatas katil. pheww.

lepas ni, takdelah aku nak membazir masa update blog masuk GA tulah Contest tulah Segmet inilah. haha. In shaa Allah masa nurhaziqah binti saruan akan dihabiskan dengan sekolah, kelas quran, tuisyen. haaa, no fb fb tweet mweet tu semua. *my mom ask for it

harapan saya utk tahun 2013 ini ialah *ehem ehem* supaya 2013 menjadi the most wow year ever. hanya mahukan kegembiraan tanpa ada sedikitpun kesedihan. k, itu mmg takkan lah. hahaha. so, byebye. i'll post about my first day being form 3 student. sayonara ~






0 comment[s] | back to top