H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Segmen Back To School by Aen Hwaii
Assalamualaikum 


hai. so tadi ada orang tinggalkan link pasal segmen ni and tengok mcm tak meriah je. kesian pulak dekat penganjur sebab saya pernah rasa macam mana kecewanya kalau contest tak ramai yg join. so dengan rasminya saya JOIN !

How to JOIN this Segmen

-Buat satu entry bertajuk 'Segmen Back to School by Aen Hwaii'
-Tampalkan banner dekat atas dekat entry kamu dan link'kan di entry ini
-Copy / Paste link entry di bahagian comment sahaja
- Tagged 3 orang rakan bloggie kamu
-Jawab soalan -soalan saya dekat bawah ni ;

1) Apa kenangan lucu kamu mula-mula masuk sekolah? *ceritakan*

2) Cikgu paling kamu sayang ?

3) Mata pelajaran yang kamu suka ?


4) Kalau selalu kamu bangun pagi *waktu sekolah* jam berapa ?

5) Apa nama sekolah kamu ? *ceritakan apa yang best dekat sekolah kamu*

6) Azam kamu pada tahun 2013 ?

so, ini jawapannya :)

1. time tu hari ketiga masuk sekolah menengah. kejadian berlaku pada tahun 2011. masatu, kawan ni nak hantar borang RK dekat cikgu lepas habis sekolah. so, nak dijadikan story, kami ingat bas kami tak sampai lagi *jarak sch dgn rumah 5KM* tu yg berani keluar lambat sikit. pulak tu, semua ikut dia jumpa cikgu dan tak cakap pulak dekat busmates yg lain supaya tunggu kitaorg. then dah settle semua benda, turunlah dgn harapan bas belum sampai lagi. sekali sampai depan gate, elok je bas sekolah saya lalu then belok simpang. phew, tertinggal bas. kecoh k time tu. then call parents semua,alhamdulillah pacik bas nak ambil kitaorang. naik grand livina baru keluar kedai lagi woo :3

2. Cikgu Kasmah. dia ni cikgu saya time saya darjah 1. dia sangat baik. dia ajar saya BM. selalu bagi hadiah dekat saya sbb BM time tu scor saya 90-100 je. dan ada satu gambar dia peluk saya. haha, miss her :(

3. BM. saya suka sangat sangat sangat. sebab saya ni suka membaca. so BM ni kira senang lah utk saya score.

4. Selalu bangun pagi utk ke sekolah pukul 6. tapi kadang terlepas bas jugak =.=

5. SMK Taman Desa Skudai. sekolah saya gempak sebab budak budak dia gila. yg pandai ke yg kurang pandai ke semuanya sama. bila birthday member baling tepung, habis exam baling tepung, last day sekolah main air. haaa, kan gila tu. dan sekolah kami ada cikgu HEM yg sangat comel. tengok doraemon dan itulah dia. 

6. Azam utk tahun 2013 ialah utk jadi seorang warganegara Malaysia dan hamba Allah yg lebih baik dari sebelumnya. Kurangkan online dan lebihkan buku in order nak dapat 8A PMR ni. Be a better muslimah then before. In shaa Allah

tagged :







0 comment[s] | back to top