H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

habuk habuk habuk

Asslamualaikum. 

hai hoi hui. so long no update right ? last aku update blog 1.1.13 kot. phew. dah berhabuk sangat dah laman blog aku ni. ahahaha.

okay. actually harinie baru je habis exam. lega. so far okay lah sbb yelah first exam kan ? chapter yg masuk pun tak berat sgt. so still boleh tweeting sambil baca buku. lewls

and now aku tengah concentrate utk syarahan agama yg aku masuk. pertandingan sabtu ni je. doakan aku berjaya ye rakan-rakan sahabat handai semua. semalam present depan ustaz serious talk syarahan aku tewruks gila :( 
takut, nervous. takut kang atas pentas nanti blank.

hm. so thats all for today. too lazy for typing. hehehe. bye. semoga hari-hari anda disinari cahaya keberkatan. amin ^^



0 comment[s] | back to top