H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Blog kene VIRUS ?!
Assalamualaikum wbt..

Hai evelibadi. Happy school holiday (untuk yg dah start cuti macam aku ni) dan untuk yg mula melihat dunia sekitar tahun 1996, selamat majujaya untuk menjawab spm rabu ni. all the best dan dimulakan dengan bismillah.

tak lupa juga utk yg lahir tahun '98 yg kekonon baru merdeka lepas habis jawab pmr tu, jangan lupa lah doa doa untuk keputusan yg cemerlang gemilang terbilang. jangan ingat dah habis jawab, tikar sejadah kau dah boleh taruk tepi. takmo takmo....

okay, seteah sekian lama tak update blog sbb busy yg teramat (konon) kawan aku ada bagitahu yg blog kesayangan ni dah kene virus. terkejut juga sbb penat tau aku edit blog ni kasi cantik..... sedih tau bila buka mmg takboleh sbb kene virus. so, aku dgn rasa kecewanya tak terhingga aku pun taruk tepi lah blog ni... tapi syukur alhamdulillah sbb blog ni dah kembali pulih, yahooooooo. ternyata blog aku ni kuat utk melawan virus jahanam tu. hahahahaha. okay, ni je untuk harini. malam ni insyaAllah aku update psl last day sch dan pasal cikgu pengarang jantung aku. keh3

dan untuk TOP BIGBANG kesayangan ain, HAPPY BELATED BORNDAY !!!!! Saranghae Top



p/s 1. Ayah junior aku, Izzah Hamzah meninggal dunia semalam.
 mohon doakan dia tabah dan kuat. Al-Fatihah.
2. Aku dah mula merindui kawan-kawan aku.........
dan semestinya mereka tak rindukan aku. huwargh :"(





0 comment[s] | back to top