H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Sedarlah wahai Haziqah
Assalamualaikum

this morning, i received a long long text from someone. dia told me everything. dia luahkan segalanya. dia luahkan segala yang terbuku dlm hati. that time baru bangun so mamai lagi. so tak berapa nak faham sgt pebenda yg dia nak bgtahu sebenarnya ni. lepas mandi baru baca balik dan okay.. sedih. sangat sedih. am i that sucks ? itu je aku fikir. but ya, kita lebih kenal diri kita. apa dia cakap semuanya betul. semuanya. aku yang dulu mmg teruk. i know. thats really who am i dulu. dah tiba masa untuk aku berubah. thanks wahai kau yang dah sedarkan diri ini yang mmg susah sangat nak sedar diri. Allah je yang boleh balas budi baik kau.

so, dear girls, you're precious. you really are.. take a very good care of yourself. jangan letak maruah awak serendahnya hanya kerana nafsu awak. jangan. awak tu berharga. kemana-mana awak pergi, awak akan diperhatikan. setiap apa yg awak buat, itulah yang orang nampak dan dengan itulah orang judge awak.. sekali awak disentuh, orang akan tahu. dari muka pun orang tahu awak ni okay ke ko. saya cakap bukan sbb nak bajet bagus. tapi ini utk peringatan diri jugak. orang bijak pandai kata, kalau nak tengok macamana perilaku generasi akan datang, tengoklah perempuan zaman sekarang ni dulu...

fikirlah awak, kita perempuan. bakal jadi isteri, ibu. insyaAllah. kalau nak anak, suami kita baik, kita yang kene baik-kan diri kita dulu.. semoga awak dan saya juga diberikan hidayah olh Allah. amin. 
jaga iman okay ^^



0 comment[s] | back to top