H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

#LuaskanKuasaMu
Assalamualaikum.



hai manusia sekalian alam yang sedang membaca blog ini. okay harini iols nak cerita pasal iols pergi stadium semalam. kihkih. nampak poyo bukan tapi ada aku heran ?

semalam, ayah memang plan nak pi tengok bola sbb ada sorang kawan adik aku tu teringin nak tengok bola. so, aku ambik kesempatan lah kan ? aku pun teringin nak pi tengok lelagi sekarang dah ada si boroi yang terer-merer tu ((nunez)) lagi lah aku berkobar-kobar nak tengok.

so, gerak dari rumah pukul 6 sbb nanti nak ambik adik aku dari sekolah terus ke stadium. then itu ini itu ini semua sampai larkin pukul 7.30.. ayah aku park kereta dekat terminal larkin sbb semua tempat dah penuh. so jarak antara terminal ke stadium tu aku rasa adalah dalam 2km. jauh gila lah woi tapi disebabkan perasaan beriya nak tengok bola, aku gagahkan jugak kaki ni jalan. okay, sepanjang jalan tu mmg macam-macam jenis manusia aku jumpa. bayangkanlah, jalan kaki ke stadium aku rasa mcm berarak maulud nabi tu. ramai gila dan sesak. even dua lane jalanraya tu semua penuh dgn crowded orang orang je weh. meriah gila. ada yg bertopeng, pakai rambut palsu lah apa lah. hahaha, tu semua kipas-susah-mati JDT.

so, we sat off dekat satu tempat ni.. dan tempat kitorang duduk tu sangatlah tidak strategik. angle yg sungguh memeningkan. sumpah, tanak duduk situ lagi. pening weh... but after all okaylah since ni pun pengalaman pertama gua kan ? so okay lah kot aku rasa.. oh btw, aku jumpa si gemuk amirul dan aku duduk sebelah awek yun, caca. mereka sangat sweet. 

okay, wtv pun jdt menang kan ? dan believe me, gegar weh stadium tu time nunez scored tu. serious... aku rasa takda manusia dalam stadium tu yg tak jerit gol. ((kecuali penyokong pahang yg taksampai 30orang tu )) kahkah. aku pun menyumbangkan kebingitan sama dan ianya mmg ohsem. cayalah rakyat johor. awesome habis.. 

then balik, my dad bought me new jersey. haha. mementang jdt menang, terus belanja jersey wooo. hahaha. time nak balik tu, kami ber'mauludirrasul' lagi. then ada somebody ni pi selawat kekuat. haha. berdekah aku. but fun habis. then ambik kereta dan kene beratur panjang semata nak bayar parking ticket. ramai woo. nasib ada 2machine, kalau tak ntah bila nak habis bayar tiket tu.. 

okay, thats all for today. ((actualy this was last 2weeks entry but only now aku boleh sambung taip. kahkahkah)) do takecare stalker. much love <3

0 comment[s] | back to top