H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

HOLIDAYS ?
Salam sejahtera serta salam 1Malaysia.

Hai para pembaca sekalian malaysia. apa khabar anda disana ye ? semoga sihat hendaknya. saya disini masih seperti biasa, menjalani kehidupan yg serba ringkas, mudah dan yg pasti banyak dugaannya. 

Seperti yg anda ketahui, bermulanya jam 12.10 *time aku balik sekolah* hinggalah hari Isnin, 1 april nanti ialah cuti persekolahan. majoriti pala pelajar yang teramat bencikan sesi persekolahan kelihatan bergembira terloncat-loncat menyambut permulaan cuti persekolahan. 

Tetapi lain jadinya pada saya yg jejak kaki keluar sekolah teus mula berfikir tentang pembahagian jadual cuti. ahh, mengapa ini yg terjadi kepada saya ? oh tuhan, sungguh tidak adil....... cuti rakan lain pasti diterangi dengan cahaya keseronokan walhal saya disini menghabiskan cuti menyiapkan kerja kursus, kerja sekolah dan ulangkaji pelajaran. hm. takda life lah cuti kali ini.

Tapi, whatever happen, cuti tetap cuti broh. hahahaha. bangun subuh masih mampu tidur semula. yaay. syurga duniawi. dan semestinyaa, haziqah akan keluar berjumpa kawan yg tinggal di asrama. itu sudah pasti. wathiqah belum apa-apa dah ajak keluar sbb nak buat kerja kursus. paling-paling tak pun duduk arena. yay. cant wait. dan haziqah pasti akan ke playground setiap petang untuk ................ hehehek :3


3UTM, HAPPY HOLIDAY GUYS. TAKECARE OF YOURSELF. DONT FORGET TO DO SOME REVISION FOR OUR UPCOMING EXAM. AND LAST BUT NOT LEAST, DONT MISS ME :3



0 comment[s] | back to top