H A Z I Q A H


ENTRY SHE FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Memory Remains II
Assalamualaikum, salam sejahtera.

hai. lama tak tunggu aku update psl last day sekolah ? lambat kan ? eleh menipu. mcm korang tunggu. blog aku siapa je yg nak baca kalau tak aku sorang je..

okay, last day kelas aku dipertanggungjawabkan utk jadi fasi utk acara sukaneka. ada 10 stesen dan 10 permainan. si shahirah lah yg carikan permainan apa yg nak dimain. tak kosser aku nak cari tu semua. keh3

so jom kita cekidaut gelagat si fasi dan si peserta sbb aku malas nak taip panjang-panjang.

this is 3UTM yaw. haha.


persediaan utk game tangkap belon air.


ni kalau tak silap acara tendangan berapi.
kami ikatkan gelung kat tiang gol tu, kalau sepak masuk gelung mata diambil.


sedia dan tangkap. haha. banyak budak lencun dlm game ni.



isi air dlm botol. 


boling padang. aku jaga stesen ni, semua main kalau tak kene 
aku mmg takboleh agaknya -_-

sepit bola pingpong

ikat tali sepanjang yg termampu

fuhhhh fuhhh, tiup belon sampai pecah..

baling bola tenis masuk dlm bakul.






okay, tu je gambar game-game yg aku ada. (curi orang punya sebenarnya) 
credit for AinKamal dan AishahAthirah

acara sukaneka ni sampai rehat je. habis game, peserta berkumpul dan pengiraan markah dilakukan.. 
so, tahniah kepada yg menang tapi yg baling kelapa sampai kene lutut aku tu sampai sekarang aku tak lupa !
 kehkeh

selepas rehat pulak, ada acara kemuncak pasca pmr iaitu penyampaian hadiah.. sebenarnya, setiap kelas kene buat persembahan utk haritu tapi disebabkan semua mcm tanak je so kelas aku lah je yg buat. need to be proud sbb bukan kerja senang nak buat persembahan dgn takda latihan sempurnanya segala. so yah, im really proud. btw ada jugak persembahan lain by kamarul dari kelas 3upm kot. magic perfomance dan serious best !

so this is some of the momment before we did that performance.








lepas dlm tak sampai 2jam berlatih gitu-gitu, bantai nyanyi jugaklah. hari tu nak nyanyi, hari  tu jugak baru dapat lirik. haha. terer kan kami ? but then, it still a great memory afterall. i miss that momment. when we sang that count on you by bruno mars together. and how that we controlled our nervous when we stood at the stage. i just miss that momment.

lepas habis semua, sesi bergambar sekali lagi. haha. last day kata ngko. semua bajet mmg takkan jumpa lagi lah konon. haha. tu gambar sejuta kene ambil tu. buat kenangan kononnya. padahal esok lusa delete jugak sbb buat semak memory card. hahahaha.






and that last day was aishah athirah's hari beranak. dia punya best sampai whole f3 tahu haritu birthday dia. siap kene baling belon dgn cikgu rosrizan lagi uols.


get ready dulu....


and boom meletop. hahaha. syahira yg nak umpan thirah pun kene sekali. haha.

so alhamdulillah. habis pun satu post. thanks sbb baca. have a good day ahead. 
assalamualaikum !


Let us be grateful to people who make us happy, 

they are the charming gardeners who make our souls blossom.
Marcel Proust 


















0 comment[s] | back to top